الحلقه { 8 }


( هدير قفلت الباب وراحت قعدت على اخر السرير جنب نوال )
نوال : انا اتعرفت على سمير ابوكى فى اولى جامعه
بس هو كان اكبرمنى بسناتين
هدير : ماما لو الكلام هيتعبك خلاص انا مش عاوزه اعرف ، هو انسان اصلا ميستهلش ان نفتكرو او نتكلم عنه اللى ينكر بنته ميستهلش يبقى راجل اصلا
نوال : لا لازم تعرفى عشان متغلطيش غلطتى
انا وسمير صحيح كتبنا ورقه عرفى وكانت معاه بس انا وهو ما
هدير : ما ايه يا ماما
نوال : هحكيلك
لما انا كنت فى سنه ثالثه كليت تربيه كان سمير لسه فى سنه اولى
هدير : انتى مش بتقولى انو كان اكبر منك ازاى انتى تبقى فى ثالثه وهو فى اولى ؟
نوال : انا برضو سألتو السؤال ده فى اول مره قبلتو فيها
هدير : وقالك ايه ؟
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
سمير : اصل انا اول ما خلاصة ثانوى داخلت حقوق شلت 5 مواد امى اتخانقة مع ابويا وقالت لا لازم ادخل تجاره ومش مهم سنه روحت محول تجاره
 نوال : طب ايه بقى جابك تربيه
سمير : ابويه
نوال : ازاى ههههههه
سمير : فى اولى تجاره الحمد لله الحمدلله شلت مواد كتير فا ابويا قالى انته لازم تتربى روحت محول تربيه
نوال : شلت كام ماده 5 بردو
سمير : لا طبعا 9
نوال : نهار اسود ههههههههه 9 ليه دانته لو كنت غشيت من اللى جنبك كنت نجحت
سمير  : لا انا عندى ضمير اسقط بمجهودى بس منجحش بمجهود غيرى
نوال : امممم طب والله ضميرك شغال اهو اتقى ربنا فى ابوك وامك وانجح بقى
سمير : اصل انا مش بذاكر انا بحب الفن
نوال : فن ايه انجح يبقى معاك شهاده وبعد كدا ابقى اعمل اللى انته عاوزو
سمير : طب يرضيكى ابقى موهبه فى التمثيل والديكور والتصوير وفى الاخراج وفى الاخر اشتغل مدرس
نوال : ايه كل المواهب دى ليه يعنى
سمير : طب تيجى معايا الورشه اوريكى
نوال : ورشه ليه انته فى الاخر طلعت مكانيكى  ههههههههه ؟
سمير : الله يكرم اصلك
فريق العمل المسرح فى المسرح اللى بيحضر لسناريو والممثلين والاخراج وقت الشغل والتحضير بنسميه ورشه
ها تيجى معايا دا هنا قريب
نوال : ماشى اجى بس مش هنتأخر عشان الامتحنات قربة ولازم اذاكر
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
هدير : بس جدو قالى انو كان فى الجامعه معاكى بس بيسقط
نوال : كنت بجدب عليه عشان ميعرفش  انو مش بيذاكر وكل سنه فى كليه مختلفه
كنت بحاول احسن صورته
هدير : طب وبعدين ؟
نوال : انا روحت معاه الورشه اصحابو كانو فرحانين بيه اوى كان هو زى القائد وسطهم هو اللى بيفكر وهو اللى بيرسم الدكورات
دا حتى كان بيكتب كلمات الاغانى بتاعت المسرحيه
ويوم ورا يوم حبيته اكتر كنت افضل اذاكرله واحفظو زى ما كنت بعمل معاكى وانتى صغيره وأمتحانا وانا نجحت
هدير : وهو ؟
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
نوال  : ازاى تشيل 6 مواد انا عاوزه اعرف ازاى
سمير : انا اصلا شايل 5 فى التيرم الاول والحمد لله التيرم ده شلت واحده بس
نوال  : الحمد لله شيلت واحده بس انته هتشيلنى دانته ساقط
سمير : انا مليش فى المذاكره بصى انا قرارت قرارين
نوال : ايه بقى ؟
سمير : القرار الاول انى اخطبك من ابوكى
نوال : بجد ماشى قرار صائب القرار التانى بقى
سمير : هروح اقدم فى معهد السينما او معهد العالى للفنون المسرحيه
 نوال : انته ناوى انك تشلنى رسمى صح ؟
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
هدير : وبعدين ؟
نوال : جه اتقدم لجدك ابو مرضيش يجى معاه قالو لما تبقى تنجح فى اولى الاول ابقى روح اخطب
وانا فضلت اشعر فيه قدام ماما وبابا وفتحى وأميره
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
نوال : دا محترم اوى يا بابا وراجل اوى وموهوب
ام نوال : ايوه يا بنتى بس دا ساقط 3 سنين اهو وعاوز يدخل ويدرس تمثيل
 نوال : وفيها ايه ما المفروض كل واحد يدرس الحاجه اللى بيحبها وهو حاول فى تربيه اهو 3 سنين بس مش عارف يعمل حاجه مش حابب اللى بيدرسه
فتحى : طب على الاقل يكون معاه شهاده عشان لو منفعش فى التمثيل اهو يشتغل فى اى مدرسه
نوال : انتو متعرفوش سمير دا موهوب اوى بيمثل وبيخرج وكمان بيكتب اغانى وبيألف
عزيز : عشان كدا بيسقط لو كان ركذ فى مستقبله كان نجح وبقى معاه شهاده
أميره : لو انتى متمسكه بيه اوى كدا خلاص خليه يجى يتقدم
عزيز  : يتقدم فين الفاشل ده
أميره : لا يا بابا لازم برضو نشوفو يمكن يكون كويس وكمان يبقى قدام عنينا
ام نوال : طب انته رأيك ايه يا فتحى ؟
فتحى :أميره كلمها صح خلاص خليه يجى ونشوفو
نوال : هو ده الكلام ربنا يخليكى ليه يا أميره يا رب
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
عزيز : اهلا خير يابنى ؟
سمير : انا انهاردا جاى اتقدم لنوال
عزيز : طيب انته زى ما نوال قالتلى انك ساقط
سمير : اه 3 سنين بس
فتحى : 3 بس
سمير : اه وربنا
عزيز : طيب مش المفروض كنت تخلص الجامعه الاول وتشوف هتشتغل ايه وبعد كدا تيجى تخطب ؟
سمير : بصراحه يا عمى عشان اكون صاريح انا مش ضامن هخلص الجامعه امته وكمان انا هقدم فى المعهد العالى للفنون المسرحيه ومعهد السينما السنادى انشاء الله
فتحى : هتقدم فى الاتنين ؟
سمير : اه اصل الامتحنات بتبقى صعبه اوى وعشان لو اتراقضة فى واحد يبقى فى بديل
فتحى : طيب يعنى انته ناوى تشتغل ايه ؟
سمير : لسه مش مستقر على حاجه بس انا بحب الفن اوى بحب امثل واخرج واكتب اغانى وبألف  وبحب ارقص  كمان
عزيز : طب هو مش المفروض  ابوك كان يجى معاك ؟
سمير : بابا مش موافق ارتبط غير لو اتخراجة
عزيز : طب والله ابوك راجل بيفهم
طيب انته عندك شقه ؟
سمير : لا
عزيز : طب تقدر تجيب حتى شبكه ؟
سمير : ممكن اجيب دبل
فتحى : دبل بس هتتجوز بدبل ؟
سمير : لا مانا مش جاى اتجوز انا جاى اخطب
عزيز : والخطوبه دى هتستمر قد ايه ؟
سمير : ربنا يسهل لما اخلص المعهد
فتحى : انهى معهد
سمير : السينما
عزيز : بص يابنى انا عاوز اضمن مستقبل بنتى
يوم ما تقدر تتخرج  وتشتغل وتقدر تجيب شقه تعالى اتقدم
لاكن وانته كدا انا مقدرش اربط بنتى بيك
سمير : انا ممكن لما ادخل المعهد اشتغل
عزيز : مختلفناش لما تبقى تشتغل وتقدر تفتح بيت تعالى البيت مفتوح
بس المره الجايه تجيب ابوك معاك شرفتنا
سمير : يعنى بترفضنى ؟
   عزيز : انته ليك اخوات بنات ؟
سمير : اه شهيره
عزيز : لو شهيره جالها واحد زايك كدا ابوك هيوافق ؟
سمير : كلام بينى وبينك ؟
عزيز : اه
سمير : لا مش هيوافق
عزيز : طب انته جبت المفيد شرفتنا وصالو يا فتحى
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
هدير : طب وبعدين ؟
نوال : اتقبل فى المعهد العالى للفنون المسرحيه ونجح ف سنه اولى بتقدير جيد جدا
وجه اتقدم تانى بس جدك بقى رفضو عشان انا كنت وقتها مخلاصه جامعه وهو داخل سنه تانيه
هدير : طب ما هو اتقدم مرتين اهو يعنى بيحبك
نوال : كلمت حب دى صغيره اوى على اللى كان بينى وبين سمير
انا وهو كنا اكتر من حبيبين
المهم بعد ما خلاصت الجامعه فضلت ادور على شغل والحمد لله لقيت شغل فى المدرسه اللى بشتغل فيها دلوقتى
وهو كان بيشتغل فى الادوار الصغيره
ياخد جمله فى مشهد اويقف كنبرس صامت لحد ما جه يوم عيد ميلاده كان يوم 14 فبراير انا وسمير اول ناس فى مصر احتفالنا بعيد الحب  سنة 1991 كان بيعمل قصّة القديس فالنتاين فى المسرح وانا مكنتش اعرف القصه دى
اتفقنا ان انا اخد اجازه من المدرسه ونسافر انا وهو يوم على البحر
هدير : رحتو فين ؟
نوال : فايد فى  الاسماعليه  روحنا وحاجزنا شاليه هناك عشان نغير هدمنا فيه
المهم انا اخدت اجازه ويوم 14 فبراير سافرنا فايد انا وهو بس
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
( نوال وسمير فى البحر بيعومو سوى نوال لبسه عوامه وسمير ماسك العوامه وبيتكلم مع نوال )
نوال : انا اول مره اجى هنا
سمير : اومال انتو بتصيفو فين ؟
نوال : اسكندريه بس من ساعت ما فتحى وأميره اتجوزو مابقيناش نسافر انا بقالى حوالى 5 سنين ماسفرتش
سمير : هو انتى الصغيره صح ؟
نوال : اه طبعا مش باين انى الصغيوره الدلوعه ولا ايه
سمير : لا باين صحيح مش تبركلى
نوال : مبروك يا حياتى بس على ايه ؟
سمير : هعمل دور السجان بتاع القديس فالنتاين
نوال : بس دا ده دور صغير اوى
سمير : مش لسه رايح تانيه معهد متحبطنيش بقى دانا جايبلك دبدوب
نوال : هههههه دبدوب اشمعنى ؟
سمير : هو كدا باره فى عيد الحب بيجيبو دباديب وأرانيب  وقلوب حمرا وشكولاته
نوال  : طب كنت جبت الشكولاته ناكلها بدل الدبدوب
سمير : جبتلك يا حياتى بس فى الشاليه نخلص البحر ونطلع اديكى الدبدوب والشكولاته 
نوال  : انا بحبك اوى يا سمير
سمير : طب دلعينى بقى
نوال :  ماشى يا سمورتى
سمير : لامش كدا
نوال  : طب ازاى ؟
سمير : تيجى نتجوز
نوال : طب ما بابا رافض هنتجوز ازاى ؟
سمير : عرفى
نوال : عرفى يعنى ايه
سمير : هنجيب ورقه ونكتب عقد جواز ونتجوز
نوال : من غير فرح ولا فستان
سمير : حبنا ميستهلش انك تضحى بالفرح والفستان
نوال :  وبابا
سمير: ابوكى قديم اوى وعمال يوقولى شقه وشبكه
نوال انا بحبك حلم عمرى تكونى مراتى
نوال : بس انا اول مراه اسمع عن الجواز العرفى ده
سمير : وايه الجديد انا كل ما اقولك على حاجه تقوليلى اول مره اسمع عنها
انتى كنتى تعرفى عيد الحب
نوال :لا
سمير : كنتى تعرفى  القديس فالنتاين  وهملت وماركس ؟
نوال : لا
سمير : النسكافيه والكابتشينو والموكه ؟
نوال : لا
سمير : طب تعرفى انى بموت كل ليله وانتى بعيده عنى  ؟
نوال : ههههه اه دى اعرفها
سمير : طب ايه تعالى نتجوز
نوال : لاانا خايفه
سمير : من ايه ؟
نوال : من بابا
سمير : متخفيش انا مش هتجوزك جواز جواز نص جواز
نوال : ازاى ؟
سمير : تعالى نروح الشاليه ونكتب عقد الجواز وانا اوريكى ازاى
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
نوال : وكتبنا العقد واتجوزنا
هدير  : يعنى ايه نص جواز ؟
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
سمير : ها بقى ايه رئيك ؟
نوال : بحبك اوى اوى
سمير : عرفتى بقى يعنى ايه نص جواز ؟
نوال : امممم بس انا خايفه برضو
سمير : طول مانا جنبك اوعى تخافى انتى دلوقتى مراتى حببتى نور عينى
نوال : طب اوعدنى ان نتجوز بجد فرح وزفه وفستان
سمير : انشاء الله احلى فستان واجمل فرح وفى فرحنا بقى هعزملك كل اصحابى الفنانين
نوال : يا حبيبى يا سمورتى
سمير : خودى بقى قوليل حلو الدبدوب ؟
نوال :هههههه الله دا حلو اوى
المهم فين الشكولاته ؟
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
هدير  : برضو مش فهمه
نوال : مكناش بنعمل علاقه كامله
 عشان كدا كنت بقابله ومكنتش بابقى خايفه هو كان بيطمنى لحد ما جه فى شهر وأكتشتفة انى حامل
انا كنت بنت لما حملت فيكى
هدير : عزراء يعنى؟
نوال : ( وعنيها على السرير ودموعها مغرفه وشها ) ايوه انا فضلت اقبله 4 شهور كنا بناخد بالنا اوى بس معرفش ازاى حمالت
عشان كدا لما قولت لسمير انا حامل هو مصدقش عشان انا كنت لسه بنت فى نظروه
هدير : طب وحصل ايه ؟
نوال : اول ما قولتلو انا حامل قالى
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
سمير : حامل ازاى ؟
 نوال : مش عارفه بس انا بقالى فتره دايخه وتعبانه
سمير : لا الكلام ده مينفعش لازم نتأكد
نوال : طب اتأكد ازاى ؟
سمير :  نعمل تحاليل
نوال : لا انا معرفش اروح لوحدى
سمير : طب قومى نروح سوى
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
نوال : وعمالنا تحليل وطلعت حامل
وهو مصدقش انك بنته
هدير  : طب وانتى عمالتى ايه ؟
نوال : روحت قولت لماما وبابا
طبعا ضربونى علقت موت وأميره خلاصتنى من ايديهم بالعافيه
فتحى كان يعرف محامى رفاعلى قضيه اثبات نسب وعشان مكانش معايا الورقه استنينا لما انتى اتودالتى
المحامى طلب ان نعمل تحليل الحمض النووى لسمير والتحليل اثبت انك بنته
وطلعلك شهادة ميلاد بأسم هدير سمير محمد عبد الكريم
واليوم ده اخر يوم شفت سمير
هدير : وهو ما شفنيش خالص ؟
 سمير : شافك لما كنا بناخد العينه منك ومنه عشان التحليل فى يوم النطق  بالحكم بنثبك له وكمان لما روحنا عمالنا شهادة الميلاد وده كان اخر مره شفته واتكمت معاه
هدير : وقولتيله ايه ؟ 
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
نوال : ( شايله هدير فى حضنها وقفت قصاد سمير ) انا واثقة فيك وانته خنت الثقه دى انا مش مسمحاك
سمير : "
"
"
انا هروح اكتب كتابى عليكى وبكرا هطلاقك عشان ماشلش ذنبك
فتحى : لا بجد اخلاق فنان
سمير : انا ماشى وهجلكم بكرا
فتحى : طب ما تيجى دلوقتى اختصار للوقت
سمير : ماشى هاجى معاكم
( وهما عند المؤزون بعد كتب الكتاب )
سمير : بكرا هطلاقك زى ما واعدتك
نوال : مش عاوز تشيل بنتك شويه ؟
سمير : ( باص لهدير ) دى مش بنتى  انا ملمستكيش انتى لاخر وقت كنتى بنت
نوال : اومال جيت واتجوزنتى ليه ؟
سمير : عشان الملاك اللى على ايدك دى ملهاش ذنب
ربيها كويس  وخلى بالك منها
انا ماشى
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
نوال : وطلقنى وانا عشت عشانك
هدير : عشان كدا كنتى بتخافى اى حد يقرب منى ؟
وترفضى اروح اى مكان وانتى مش معايا
نوال : انا ماما وبابا ادونى ثقه وانا مكنتش اهل للثقه دى كنت خايفه يحصلك زايى وتحبى حد
ويعمل فيكى زايى
هدير : طب هو سمير ده راح فين مات فعلا زى ما كنتى بتقوليلى ؟
 نوال : مش عارفه مشوفتوش  من وقتها وهو متصالش بيه
( داخلت عزه تجرى على الاوضه )
عزه : انتى هنا الرايسه بتدور عليكى
هدير : الرايسه ليه هى الساعه كام ؟
عزه : الساعه10 ياحلوه
ازاى يا طنط
نوال : الحمد لله
عزه : قدامى دى بتدور عليكى
هدير : انا هروح اشوف كام اوضه كدا فى الدور اللى فوق وهجيلك تانى
لو عوزتى اى حاجه قولى لشروق هى ممرضه فى الدور
 نوال : حاضر
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
أيه  : انته بتعمل ايه ؟
محمد : برفع فديوهات على اليوت يوب
أيه : بتاعت ايه دى ؟
محمد : انا صورت الاهمال والفساد اللى فى مستشفى التأمين وبرفعه دلوقتى عشان افضحهم على الله حد من المسؤلين يتحرك
أيه : اه على اساس ان حد بيتفرج اصلا انته واجع دماغك بحاجات فاضيه
محمد : المهم هتنزلى معايا يوم 25
أيه : لا انا هروح استلم العفش من النجار يوم 22مش فاضيه
محمد : البلد اهم من العفش
أيه : لا بقى العفش اهم انا فرحى 14 فبراير يعنى يا  دوب اجيب العفش وافرش واتجوز حرام بقى انا29 سنه
محمد : هتموتى وتتجوزى ليكى حق
أيه : ولاه بطل قلت أدب انا عشان اجيب عيال
محمد : تجيبى عيال ولا ههههههههه
أيه : انا اختك الكبيره ها احترم نفسك
يا رب بتوع امن الدوله يمسكوك ويريحونى منك هههههههه
محمد : اعوزو بالله انتى اخت انتى
أيه : انته مش المفرض انك فى رابعه اعلام وعندك امتحنات ؟
محمد : اخر امتحان بكرا يوم 19 يوم الاربع يعنى
أيه : طب ذاكر واتخرج خلينا نخلص انا نازله راحه مع ماما عند عمتى
 محمد : طيب روحو
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
عزيز : انا أخدتلك اجازه بس المدريه دى رخمه اوى
نوال  : كويس انها ادتنى اسبوع دا وقت امتحنات
عزيز : بقولك ايه لو مش هتقدرى تشتغلى ساوى معاشك اعملى معاش مبكر
نوال : هاخد ملاليم يا بابا
عزيز : طب هتعملى ايه ؟
نوال : مش عارفه
عزيز : احنا مش محتاجين فلوس معاشى حلو وكمان مرتب هدير وانتى هيطعلك حوالى 800 جنيه معاش   فى الشهر
نوال : معاشك يا بابا بنصرفو على العلاج بتاعك والبيت
لاكن مرتب هديرانا بشيله عشان مستقبلها ومرتبى اهو احنا مصارفنا كتير
عزيز : ربنا مش بينسى حد والحمد لله ربنا ساترها معانا
ايه ده دى سميه وأميره وأيه جم اهو
سميه : سلامتك يا نوال الف سلامه عليكى
نوال : الله يسلمك ياسميه
أميره : لا الحمد لله احنا كنا فين
نوال : الحمدلله على كل حال
أيه : بلاش دلع يا عمتى قومى بقى ولامش عاوزه تيجى تفرشى شقتى
أميره  : بجد هتفرشى امته
أيه : انا هستلم العفش يوم 22 هروح افرش بقى من اول 23 وربنا يسهل على 14 فبراير اتجوز
( داخلت هدير عليهم )
هدير : مين اللى هيتجوز ؟
أيه : انا عقبالك يا هدير العفش هجيبو يوم 22 وهفرش 23
هدير : دا هيبقى يوم الحد لا انا كدا اجى افرش معاكى انا عندى الحد والاتنين اجازه
سميه : مافيش فرش غير ونوال زى الفل
أيه : لا عمتى فى عرضك انا كدا هعنس خفى بقى
نوال : انشاء الله ادعيلى بس
هدير : الحاله الحمد لله بتحسن
نوال : بس رجلى منمله
هدير : لما نروح البيت هعملك علاج طبيعى مع ادويه السيوله هتبقى زى الفل
أميره : طب متعرفيش هتخرج امته ؟
هدير : لما يجى دكتور عماد هسئلو
هسبكم بقى واشوف شغلى وهجلكم تانى
عزيز : طب ابعتى حد يعملنا دور شاى
هدير : جدو انته فى مستشفى عسكرى مش فى قهوة المعلم شرفنطح وأولاده
عاوز تشرب حاجه انزل الكفاتريه تحت
نوال : بردو لسانك طويل وبتردى بردو
أميره : هى قالت حاجه ما هى عندها حق
عزيز : خلاص هنزل اشرب شاى واجلكم تانى
نوال : ماشى يا بابا
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
زينه :  مقولتليش ليه ان خالتك عيانه
أمير : ماجاتش فرصه اقولك وبعدين كنتى هتعملى ايه ؟
زينه : اتصل بهديو اعمل الواجب
أمير : لامتقلقيش انا كنت معاها ومسبتهاش
زينه : تعوف انا ملاحظه ان هديو اااااااولا بلاش
أمير:  وبلاش ليه ؟
زينه : عشان متزعلش
أمير : لا مش هزعل
زينه : انا حسه ان هديو بتحبك
أمير : عادى  مش احنا اخوات ومتربيين سوى لازم تحبنى
زينه : لابس حب عن حب يفوق يا اميو
أمير: بقولك ايه انتى حولتى تصلحى حرف الراء ده قبل كدا ؟
زينه : كتيووووووووو
أمير : كتيووووو اممم طب ايه ماتصلحش ؟
زينه : لااتصلح
أمير : اتصلح ازاى ما الراء عندك قالب واو
زينه : وانا صغيوه كنت بقول على الواء لام
أمير:  لا يعنى أمير كنتى تقوليها ايه ؟
زينه : كنت بقولها أميل
أمير: ياشيخه طب وحصل ايه ؟
زينه : بابا وماما فضلو يقولولى واء واء
وحت بقايت اقول على الواء بدل اللام بقيت اقول ياء
يعنى بدل أميو بقولها اميي
أمير : اميي
اه
وبعدين ؟
زينه : حاول معايا تانى لحد ما ثبت على أميو
أمير :  اها لا هو أميو احلى بكتير من أميل اوأميي
زينه : انا بوضو بقول كدا
قولى هتنزل يوم 25 مع محمد
أمير : لا هو انتى هتنزلى ؟
زينه : اه اخويا هينزل هووح معاه
أمير : خلاص هفكر تانى واقولك
**** ( بقلم هند محمد @isis Mohamed ) ****
( وبعد يومين روحت نوال البيت وكانت بتمشى وهى ماسكه عكاز طبى )
هدير : نورتى البيت يا ماما
نوال : دا نورك انتى يا حبيبتى
هدير : مرتاحه كدا؟
نوال: اه الحمد لله
هدير : هقوم اعملك عشا واجيلك نعمل علاج طبيعى
نوال : استنى عاوزه اوريكى حاجه
هدير : حاجة ايه ؟
نوال "
"
"
تفتكرو نوال هتوريها ايه !؟
#اختيار_اجباري
#ادعوا_لهند

ليست هناك تعليقات:

اضافة تعليق

جميع الحقوق محفوظة © 2013 ahmed hassan
تصميم : احمد حسن